20110329

Ayam Penyet

Best sgt ke AYAM PENYET sampai macam tu skali dia nk wat? Kalo aku penting kn kwn - kwn aku just for a while, dia da melenting mcm nk gila. Tapi kalo dia penting kn kwn - kwn dia xpe pulak kn. Fair ke? sebab da deal dengan  kwn dia nk makan ayam penyet, dia sanggup xkesah pasal aku. Aku malas nk kesah semua tu. Tapi yang aku kesah nya kalo aku buat apa - apa dia nak bangkang je. xsupportive langsung. Selalu nak salah kn aku untuk benda yg aku x buat. Bila dia tau dia salah, dia sangat sangat susah nak mengaku. BENGANG GILA BABI! Lepas xnak mengaku, dia mula la buat ayat kesian such as " yelah, baby je salah, baby je yang terok". aku rasa cm WHAT THE FUCK! minah ni selalu nk lari dari salah sendiri. Why cant you feel guilty? feel guilty and pretend to be guilty is 2 different things ok. Watever la baby. Bie da masak da semua ni. Amik la balik. Bie xkan pinjam da. Pegi la makan AYAM PENYET 2 sampai boroi. That's all from mitchi today. Thanks for viewing ^_^

                                      
                               
                                            
                                                 - AYAM PENYET-
                                              BOURNE APPETITE :)

                                            

No comments:

Post a Comment